Μία απο τις ωραιότερες και πιο ατμοσφαιρικές διαφημίσεις που έχουμε δει. Ο συνδυασμός της εμπειρίας της νυχτερινής οδήγησης (που σίγουρα όλοι αναγνωρίζουμε) με την φωνή του Richard Burton ειναι εξαιρετική.
Η συγκεκριμμένη διαφήμιση είναι της Volkswagen και, αν καταλάβαμε σωστά, προβλήθηκε τo 2007 μόνο στην Αμερική, στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας "Night Driving". Η μουσική/αφήγηση είναι
μία μίξη του "Don't Blow It" του Cliff Martinez απο το soundtrack της ταινίας "Solaris" (του 2002, σε σκηνοθεσία Soderbergh και όχι του Tarkovsky τριάντα χρόνια νωρίτερα) κι ενός αποσπάσματος απο το radio play του BBC "Under Milk Wood" του Dylan Thomas σε αφήγηση Richard Burton. Η ηχογράφηση είχε γίνει το 1954. Το κείμενο που ακούγεται είναι το εξής:
Η συγκεκριμμένη διαφήμιση είναι της Volkswagen και, αν καταλάβαμε σωστά, προβλήθηκε τo 2007 μόνο στην Αμερική, στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας "Night Driving". Η μουσική/αφήγηση είναι
“And all the people of the lulled and dumbfound town are sleeping now.
Hush, the babies are sleeping, the farmers, the fishers, the tradesmen and pensioners, cobbler, schoolteacher, postman and publican, the undertaker and the fancy woman, drunkard, dressmaker, preacher, policeman, the webfoot cocklewomen and the tidy wives. Young girls lie bedded soft or glide in their dreams, with rings and trousseaux, bridesmaided by glow-worms down the aisles of the organ-playing wood….
You can hear the dew falling, and the hushed town breathing.
Only your eyes are unclosed to see the black and folded town fast, and slow, asleep…”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου